PROGRAM
KK-MILA OSLO 2025

KK-mila, Christiania Glasmagasin og Anton Sport ønsker deg velkommen til en fantastisk helg på Bislett Stadion!

📍BISLETT STADION
Inngang: Bislett Plass, Inngang 1
(ved rundkjøringen hvor busser og trikker stopper)
🚌 Buss nr. 21 (obs: begrenset avganger etter kl 13.00)
🚊 Trikk 17 og 18 retning Rikshospitalet, stopp Bislett

VI TAR FORBEHOLD OM AT TIDENE KAN ENDRES FREM MOT LØPET I 2025

STARTNUMMERUTLEVERING:

KK-mila har rekordmange påmeldte i år, så vi anbefaler ALLE som har mulighet til å hente startnummer fredag om å gjøre det!
FREDAG KL 15.00 - 19.00

LØRDAG KL 10.00 - EN TIME FØR LØPSSTART PÅ DISTANSEN DU ER PÅMELDT.

10 KM - HENT STARTNUMMER FØR KL 13.00

5 KM - HENT STARTNUMMER FØR KL 15.30

💫🏃‍♀️💕🍾✨🚶‍♀️💫🏃‍♀️💕🍾✨🚶‍♀️💫🏃‍♀️

PROGRAM FREDAG

15.00: Startnummerutdeling starter og alle stands på stadion er åpne

19.00: stadion stenger for kveldsshow

PROGRAM LØRDAG

10.00: Åpning av stadion

11.00: Sceneshow starter

13.00: Startnummerutdeling 10 km stenger

13.30: Oppvarming 10km

14.00: Løpsstart 10km
15.30: Startnummerutdeling 5 km stenger

16.00: Oppvarming 5km

16.30: Løpsstart 5km

ca 18.30: Stadion stenger

SØNDAG 8. SEPTEMBER

12.00 - 16.00: Åpningstid Christiania Glasmagasin og Anton Sport
(ved inngangen)

💫🏃‍♀️💕🍾✨🚶‍♀️💫🏃‍♀️💕🍾✨🚶‍♀️💫🏃‍♀️

VIKTIG OG NYTTIG INFO

T-SKJORTE OG MEDALJE: Hent startnummer, og på dette får du en kupong for å hente ut t-skjorte og medalje om du har bestilt dette. Hentes i teltet BESTILLING

GOODIEBAG: Goodiebag får du utlevert etter at du har løpt løpt løpet og utleveringen åpner ved første målgang. Du MÅ levere fra deg kupongen som følger med startnummeret ditt når du går ut av goodiebags utleveringen til sikkerhetsvakten som står der.

HOTELLGOODIEBAG: Du som bor på KK-mila hotell, kan hente den ekstra goodiebaggen din i HOTELL-teltet (rett ved siden av KK-mila shop). Du vil da bli bedt om å vise kvitteringen din fra hotellet for å få utlevert goodiebagen din!

SCENEUNDERHOLDNING OG AKTIVITETER: Det blir musikk, konkurranser, show og felles oppvarming i tillegg til alle aktivitetene som skjer rundt hos partnerne gjennom hele dagen!

VIKTIGE TIDER FOR LØPET: Du blir delt inn i en pulje, basert på hvilken tid og distanse du har lagt inn - derfor er det viktig at du oppdaterer med en realistisk tid av ditt løp. Om du ønsker å løpe sammen med noen, er det viktig at dere legger inn samme slut-tid og distanse så dere havner i samme pulje.

LØPSSTART OG PULJER: Tidene for løpsstart finner dere ovenfor, men hver pulje i henholdsvis 5 og 10km løper ut i løypen med 2 minutters mellomrom. På startnummeret ditt står det hvilken pulje du skal løpe i.

MÅLGANG: Når du kommer i mål vil du få goodiebag og vann fra imsdal, og om du vil (og er over 18 år) kan du gå videre til sprudleområdet hvor du kan feire løpet med noen gode dråper i glasset (med eller uten alkohol).

HEIAGJENGEN DIN: Vi vet at mange har med noen som heier på dem, og det er helt fantastisk! Alle har tilgang til stadion, men vi anbefaler heiagjenger å være ute i løypen for å skape masse stemning der!